Marma läger 2009

Nu har Alma o jag varit i Marma på spårläger. Det var en härlig helg med vackert väder & trevliga människor .Brittis Kylie och Goa gick på spårkurs med Gunnar som var deras instruktör. Båda var riktigt duktiga,  Kylie visade att hon är en riktigt liten brukshund. Efter dagens slut knäckte jag en iskall öl i solnedgången, sen gick vi upp och åt en super god middag och så stupade vi i säng  en efter en Brittis Goa Kylie först sen kom resten av gänget.

Jag var med Ninisen, Katarina & Ari hela helgen. Alma och jag fick många bra tips som vi ska träna vidare på. Alma var jätteduktig som vanligt =).

Almas appellspår i skogen

Tittut på Nina.

Alma myser i sanden efter ett pass i skogen.

Kommentarer
Postat av: Glimz

Du och Alma var JÄTTE duktiga!! Bamsekramen till dig och din fina flock -Ninizen

2009-05-06 @ 23:36:16
URL: http://www.ninz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0